Naša stratégia

Ewopharma sa sústreďuje na dve kľúčové obchodné divízie; lieky a voľnopredajné produkty. V súlade s hodnotami našej spoločnosti, naším cieľom je prinášať žiadané a moderné lieky a terapeutické riešenia pacientom a spotrebiteľom. Snažíme sa o to tým, že vytvárame mosty pre farmaceutické spoločnosti a ich obchodné značky z celého sveta, a pomáhame im vstúpiť na trhy v Strednej a Východnej Európe a vo Švajčiarsku. Vytvárame a implementujeme úspešné stratégie vstupu na trh pre farmaceutické speciality, lieky pre zriedkavé choroby a nemocničné lieky, a tiež pre voľnopredajné liečivá a produkty.  

 

LIEKY

Lieky predstavujú najdôležitejší a najrýchlejšie rastúci segment spoločnosti Ewopharma. Tu sa sústreďujeme na marketing inovatívnych liekov z rôznych terapeutických oblastí medicíny, ktoré poskytujú významný benefit a hodnotu, primárne v našich kľúčových terapeutických oblastiach, ako sú gastroenterológia, neurológia, imunológia a onkológia. Naša Rx stratégia je zameraná na najmodernejšie lieky s presvedčivým medicínskym profilom v oblastiach s vysokou spoločenskou objednávkou ako aj na patentované a iným spôsobom jasne diferencované produkty.  

 

Voľnopredajný sortiment (Consumer Health)

Stále viac ľudí si uvedomuje zodpovednosť za svoje vlastné zdravie a zdravie svojich rodín a rieši to použitím voľnopredajných liekov a ostatných produktov. V Ewopharme sa snažíme poskytnúť viac pacientom a spotrebiteľom na našich cieľových trhoch prístup k bezpečným, inovatívnym a etickým voľnopredajným produktom, ktoré podporujú zdravý životný štýl a skvalitňujú ich každodenný život. Snažíme sa o to s našimi partnerskými obchodnými značkami a tiež s našimi vlastnými značkami, napr. s produktovým radom Revalid® v našom kľúčovom segmente vypadávanie vlasov a starostlivosť o vlasy, v segmentoch tráviaci system a choroby z nachladnutia.